§ 1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
1. Treść regulaminu reguluje sposób rezerwacji i płatności za zakupione usługi w obiekcie Domki “Na Dziedzinie”.
2. Podmiotem świadczącym usługi jest firma pod nazwą ,,Mucha SP” (dalej zwanym Domki „Na Dziedzinie”) z siedzibą w Szaflarach (34-424) przy ul. Ogrodowa 15A, NIP 7361101418.
3. Konta bankowe do obsługi płatności od klientów:
- Bank: Santander Bank
- Kod SWIFT: WBKPPLPP
- Nr konta (PLN): 09 1090 1838 0000 0001 5191 1793
- Nr. konta (EUR): PL36 1090 1838 0000 0001 5272 4070
4. Przyjmowanie płatności gotówkowych odbywa się w obiekcie.
5. Do realizacji płatności online przez klientów wykorzystywane są rozwiązania operatora płatności –Polskie ePłatności Sp. z o.o. z siedzibą w Tajęcinie (zwaną dalej „Agentem Rozliczeniowym” lub „AG”) adres: Tajęcina 113, 36-002 Jasionka, wpisana do rejestru przesiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000227278, NIP 586-214-10-89, REGON 220010531, o kapitale zakładowym w wysokości 12.000.000 zł, w całości opłaconym.
6. Wszelkie pytania dotyczące sposobu płatności oraz stanu dokonanych płatności należy kierować na adres e-mail: [email protected] lub telefonicznie pod numerem: +48 796 404 504.
§ 2. REZERWACJA
1. Rezerwacji w obiekcie Domki “Na Dziedzinie” można dokonywać za pośrednictwem strony internetowej https://nadziedzinie.pl/rezerwacja/ , mailowo pod adresem e-mail: [email protected] lub telefonicznie pod numerem: +48 796 404 504.
2. W celu dokonania rezerwacji należy podać co najmniej takie informacje jak: imię i nazwisko osoby rezerwującej, datę przyjazdu i wyjazdu, liczbę gości, liczbę, nazwę obiektu oraz dane kontaktowe (telefon, e-mail).
3. Rezerwacja każdorazowo musi zostać potwierdzona przez Gospodarza drogą mailową lub telefonicznie.
4. Warunkiem potwierdzenia rezerwacji zgodnie z warunkami handlowymi obiektu Domki “Na Dziedzinie”, jest wpłata w ciągu 2 dni roboczych zadatku w wysokości 30%.
5. Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości 500 PLN jest wymagany. Zapłacona kwota zostanie zwrócona przy wymeldowaniu. Całość depozytu zostanie zwrócona gotówką lub przelewem po sprawdzeniu stanu obiektu.
6. Dokonanie rezerwacji oraz wpłata zadatku jest jednoznaczna z zapoznaniem się przez Gościa z niniejszym Regulaminem i zaakceptowaniem jego postanowień.
7. W przypadku odwołania rezerwacji zostanie zwrócony zadatek w terminie do 7 dni roboczych.
8. Odwołanie rezerwacji w okresach krótszych niż 14 dni powoduje przepadek kwoty w wysokości 100% wpłaconego zadatku.
9. Dzieci do ukończenia 3 roku życia w dniu rozpoczęcia pobytu przyjmowane są bezpłatnie.
§ 3 . OPŁATY i REKLAMACJE
1. W celu realizacji usług realizowanych przez obiekt Domki Na Dziedzinie wykorzystywane są wybrane sposoby płatności:
- płatność przelewem na konto bankowe wskazane w niniejszym regulaminie.
- płatność online poprzez system Polskie ePłatności
- płatność gotówką
2. Klient ma prawo wybrać metodę płatności spośród wymienionych powyżej opcji.
3. Do prawidłowej realizacji płatności Klient powinien postępować zgodniez instrukcjami:
- dostarczonymi przez obiekt dla płatności przelewem na konto bankowe oraz płatność gotówką na miejscu
- dostarczonymi przez Polskie ePłatności
4. Przy potwierdzeniu rezerwacji klient otrzymuje link do płatności umożliwiający dokonanie płatności online za pomocą systemu płatności Polskie ePłatności.
5. Wybierając sposób płatności za pośrednictwem serwisu Polskie ePłatności Klient akceptuje warunki obsługi płatności określone przez firmę Polskie ePłatności.
6. Uznaje się płatność w momencie uznania rachunku bankowego lub, w przypadku płatności za pośrednictwem systemu Polskie ePłatności, w momencie otrzymania potwierdzenia dokonania płatności z systemu Polskie ePłatności.
7. Płatności są w większości przypadków realizowane najpóźniej w ciągu jednego dnia roboczego. Obiekt Domki “Na Dziedzinie” nie ma wpływu na czas realizacji i nie ponosi odpowiedzialności za wydłużenie tego czasu.
§ 4. POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE
1. Reklamacje dotyczące płatności należy składać drogą elektroniczną na adres e-mail: [email protected]
2. Klientowi przysługuje prawo złożenia reklamacji dotyczącej płatności w ciągu 14 dni od zaistnienia sytuacji.
3. Obiekt Domki “Na Dziedzinie” rozpatruje reklamacje w ciągu 14 dni i informuje Klienta o sposobie rozpatrzenia pocztą elektroniczną na adres, z którego zgłoszenie zostało wysłane.
4. Reklamacje dotyczące działania systemu Polskie ePłatności powinny być kierowane bezpośrednio do Polskie ePłatności.
5. Obiekt Domki “Na Dziedzinie” nie ponosi odpowiedzialności za płatności, które do niego nie trafiły z powodu niestosowania się przez Klienta do instrukcji dotyczących sposobu wykonania płatności.
6. Niniejszy Regulamin jest udostępniony na stronie internetowej https://nadziedzinie.pl/ W zakresie nieregulowanym niniejszym Regulaminem zastosowanie mają powszechnie obowiązujące przepisy prawa.
§ 5. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. Regulamin wchodzi w życie z dniem 05.11.2022 r.
2. Obiekt Domki “Na Dziedzinie” zastrzega sobie prawo wprowadzenia zmian do niniejszego regulaminu w terminie późniejszym.
3. Klienci zobowiązują się do przestrzegania niniejszego regulaminu.
4. Dane klienta będą przetwarzane wyłącznie w celu pełnej realizacji płatności zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych.
5. W przypadkach i na zasadach określonych w ustawie z dnia 29.08.1997 roku ochronie danych osobowych Klienci mają prawo żądania uzupełnienia, uaktualnienia, sprostowania danych osobowych, czasowego lub stałego wstrzymania ich przetwarzania lub ich usunięcia, jeżeli są one niekompletne, nieaktualne, nieprawdziwe lub zostały zebrane z naruszeniem prawa albo są już zbędne do realizacji celu, dla którego zostały zebrane.